Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje, zwroty

Reklamacje, zwroty

Uszkodzenie przesyłki w transporcie

Zaleca się, aby Państwo, w miarę możliwości dokonali sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera spisali odpowiedni protokół (w przypadku uszkodzenia towaru). Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie jest protokół szkody spisany z kurierem w momencie odbioru przesyłki. W takich sytuacjach prosimy o jak najszybszy kontakt z nami telefonicznie: 730 121 000 bądź na adres e-mail: sklep@lalande.pl


Zwrot

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Więcej informacji na http://www.lalande.pl/odstapienie-od-umowy-pm-26.html


Reklamacje u producentów

Wszelkie problemy techniczne, w trakcie eksploatacji, rozwiązywane są przez autoryzowane (przez producenta/importera) placówki serwisowe na terenie Polski. Adresy placówek serwisowych znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera. Więcej informacji dotyczących gwarancji producenta na http://www.lalande.pl/gwarancje-pm-25.html


Reklamacja (rękojmia)

Klienci, którzy złożyli w sklepie zamówienie, po wejściu w Panel klienta po zalogowaniu się na swoje konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia. Taka możliwość dotyczy tylko klientów, którzy założyli w sklepie konto. Klienci którzy nie założyli w sklepie konta proszeni są o wysłanie maila na adres sklep@lalande.pl wpisując w temacie "reklamacja - zamówienie nr XX", gdzie XX to numer zamówienia.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
PROMOCJA! Przy zakupie za kwotę powyżej 1000 zł przesyłka kurierska GRATIS! Nie dotyczy wysyłki produktów gabarytowych.